یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس
سرخط خبرها

پیروزی شاگردان سرجان در لیگ برتر بسکتبال| آویژه در مسیر خوشبختی

  • کد خبر: ۹۱۷۲۵
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
پیروزی شاگردان سرجان در لیگ برتر بسکتبال| آویژه در مسیر خوشبختی
نماینده مشهد در لیگ‌برتر بسکتبال مقابل اکسون دبل کرد.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا در نهمین دیدارش در لیگ‌برتر، شب گذشته توانست با نتیجه ۸۰ بر ۶۵ بر اکسون تهران فائق آید. پیروزی روحیه‌بخشی که حالا نماینده مشهد را به‌تنهایی در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار داده است. شاگردان سرجان ایوانوویچ که از زمان بازگشت این مربی صربستانی جانی تازه گرفته‌اند، روز گذشته کار را طوفانی آغاز کردند و در کوآرتر اول ۲۵ بر ۱۵ از حریف جلو افتادند. برتری‌ای که در کوآرتر‌های بعدی هم حفظ شد و آویژه در کوآرتر دوم ۱۵ بر ۱۱ و در کوآرتر سوم ۲۵ بر ۲۱ برنده بود و فقط در کوآرتر آخر ۱۸ بر ۱۵ به حریف باخت.

درخشش خیره‌کننده «فروتن»

یکی از چهره‌های ویژه دیدار آویژه و اکسون، صالح فروتن بود؛ آسمان‌خراش مشهدی که زیر سبد اکسون بار‌ها تیم مشهد را به گل رساند و چندبار هم با پرتاب‌های سه‌امتیازی از بیرون محوطه نفس حریف را گرفت. فروتن در این بازی ۲۴ امتیاز برای تیمش به‌دست آورد تا امتیازآورترین بازیکن میدان باشد. نوید خواجی‌زاده با ۱۸ امتیاز و برایان استار با ۱۶ امتیاز بعد از فروتن امتیازآورترین بازیکنان نماینده مشهد بودند.

تلاش ناکام کورین و یاران

کورین هنری، ستاره آمریکایی اکسون، که ۲ فصل قبل برای آویژه بازی می‌کرد، در دیدار دیروز نتوانست کمک چندانی به تیمش بکند. او با ۱۲ امتیاز و ۶ پاس منجر به گل یکی از بهترین‌های تیمش بود. البته امیرحسین رضایی‌فر، هم‌تیمی کورین، با ۱۹ امتیاز و ۹ ریباند بهترین بازیکن تیم تهرانی بود، اما نه او و نه سایر هم‌تیمی‌هایش نتوانستند برابر تیم یکدست و منسجم آویژه ره به جایی ببرند.

برتر در همه آمار

آویژه در نبرد دیروز در همه آمار‌های بازی از حریف تهرانی سر بود. مشهدی‌ها در پرتاب‌های دوامتیازی ۲۲ پرتاب را به سبد انداختند، درحالی‌که اکسونی‌ها فقط ۱۸ بار پرتاب‌هایشان به سبد نشست. در سه‌امتیازی، آویژه ۹ بار پرتاب موفق داشت و اکسون فقط ۷ پرتاب نتیجه‌بخش داشت.

در پرتاب‌های آزاد هم سهم آویژه از موفقیت ۹ بود و سهم اکسون ۸ امتیاز. در ریباند آویژه ۴۲ ریباند موفق داشت و اکسون فقط ۲۹ بار به این مهم رسید. نماینده مشهد حالا با این پیروزی سیزده‌امتیازی شد و در جدول به‌تن‌هایی در جایگاه چهارم قرار گرفت. شاگردان سرجان هفته آینده ۲ بازی سخت برابر رعد پدافند و مهرام دارند؛ ۲ دیداری که با انگیزه‌های انتقامی به آن‌ها پا خواهند گذاشت، زیرا در دیدار رفت برابر هر ۲ حریف تن به شکست دادند.

آویژه در مسیر خوشبختی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->